ثبت نام
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

مجتبی فنایی مقدم با اعلام این خبر گفت: اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی  شهرستان آوج به منظور توسعه و ترويج صنايع دستي از علاقمندان در ترم پاييز ثبت نام به عمل مي آورد.

وی در ادامه افزود:آموزش در حوزه هاي مختلف صنايع دستي يكي از راهكارهاي ضروري براي حفظ، احيا و ترويج ميراث معنوي است كه بايد در برنامه هاي كلان به آن پرداخته شود تا نسلهاي آينده با اين هويت فرهنگي آشنا شوند.

فنایی مقدم عنوان کرد:ثبت نام در دوره هاي آموزشي با هدف تشويق  اقشار مختلف جامعه اعم از دانش آموزان ، دانشجويان ممتاز، خانواده هاي  تحت پوشش كميته امداد و شرايط خاص و زنان سرپرست خانواده،  انجام می گیرد.

مسئول اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی  شهرستان آوج با اعلام اینکه این دوره همزمان در سایر شهرستان ها نیز برگزار می گردد گفت:حاضرین در این دوره از تخفیف ویزه ای برخوردار خواهند شد.

مجتبی فنایی مقدم ادامه داد:رشته هاي آموزشي اين دوره شامل گليم بافي، سفالگري، معرق چوب، منبت چوب، نقاشي روي شيشه، عروسک بافی ، چرم دوزي، رودوزي هاي سنتي، سرمه دوزي و حصيربافي است كه اميدواريم بتوانيم در جهت ارتقاي فرهنگ آموزش و حفاظت از هنرهاي سنتي و صنايع دستي گام موثري برداريم.

وی با اشاره به اینکه زمان ثبت نام 15 لغايت 31 شهريور ماه  است گفت: هنرآموختگان پس از گذراندن سه دوره آموزشي مقدماتي، پيشرفته و به آموزش مي توانند از مزاياي بيمه، تسهيلات مشاغل خانگي، شركت در نمايشگاههاي مختلف، تدريس، دريافت جوار تاسيس، دريافت پروانه توليد، تاسيس شركت تعاوني، انجام پروژه هاي پژوهش و… برخوردار شوند.

علاقه مندان مي توانند به اداره ميراث فرهنگي واقع در كاروانسراي شاه عباسي شهر آوج مراجعه كنند.

منبع:آواي آوج


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: آوج نيوز-شهرستان آوج-اخبار آوج-آواي آوج-فرمانداري آوج-ميراث فرهنگي آوج- ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آوج نيوز
ت : چهار شنبه 6 شهريور 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی